Put Up Or Shut Up
Brian Lohnes pits two gasser-style cars against each other in a heads-up eighth-mile drag race. Built to the NHRA's 1967 specs, the cars are accurate representations of one of drag racing's most popular classes 50 years ago.
In a battle of Mustangs, "Mean" Dean Marinis' orange big-block takes on the Bruder brothers' blue small-block in a showdown between the two best X275 drag racing class cars in the world.
The biggest and heaviest hot rods in America face each other in an old-school quarter-mile drag race. A 22,000-pound Peterbilt takes on an 18,000-pound Kenworth, running times that will impress muscle car fans.
The most volatile machines in nostalgia drag racing compete, when funny car champion Jason Rupert drives his nitro-burning Camaro against Pete Wittenberg and his slingshot-style front-engine Top Fuel dragster.
Two closely matched but mechanically different dirt track classes battle it out. Dirt Modifieds are small-block monsters that slide through corners, while the heavier Super Stocks make far more horsepower.