It's been nearly 30 years since Dr. Beckett stepped into the Quantum Leap accelerator and vanished. Now, a new team, led by physicist Ben Song, has been assembled to restart the project in hope of understanding the mysteries behind the machine.
Ben leaps to flashy 1970's Las Vegas and into the body of promising young boxer Danny Hill on the eve of a big title fight.
Ben is transported back to 1898 and the rustic, frontier town of Salvation, where he must take on a deadly outlaw.
Ben and Addison find themselves in San Francisco during the historic 1989 earthquake.