Quantum Revolution
Gaia is proud to present a comprehensive series from Nassim Haramein who offers a quantum revolution to the way we think about the universe, quantum mechanics, consciousness, and our spiritual connection.
Science of a Unified Universe
In this initial episode of Quantum Revolution, Nassim Haramein introduces us to a holistic model of the universe that unites all areas of science through a deeper understanding of the foundations of our reality.
In this episode of Quantum Revolution, Nassim Haramein tells us that space is not empty, but rather full of an immense amount of energy.
In this episode of Quantum Revolution, Nassim Haramein explains that spin is fundamental to the universe, as it produces everything.
In this episode of Quantum Revolution, by studying the proton, Nassim Haramein discovered the holographic nature of our universe, proving that everything is connected.
Is our universe the result of random chance or intelligent design? Nassim Haramein suggests that the complexity of our universe is not built from random chance, but rather a cosmic order to all things.
Nassim Haramein leads the way to develop over-unity power generators, gravity control devices, and life-extension technology, all based on his vacuum fluctuation models.