Queen Elizabeth's Secret Agents
England has a new monarch, King James I, and Elizabeth’s former spymaster, Robert Cecil, faces his toughest test. A group of religious extremists’ plan to blow-up the Houses of Parliament with the King inside – what we call the Gunpowder Plot.