Who Do You Think You Are?
Kelly Clarkson
Double-platinum singer Kelly Clarkson, explores her lineage and uncovers an ancestor deeply rooted in American history. Coming face-to-face with her 3x great grandfather's wartime bravery and sacrifice, she finds a connection deeper than ever imagined.
Media mogul Chelsea Handler confronts a deep family secret: her Grandfather's rumored Nazi past. As she dives into her family's struggle to survive in a desperate time, the details uncovered will finally confirm or deny his affiliation to the dark regime.
Actress Zooey Deschanel searches for rumored abolitionists in her father's Ouaker family background. Her journey takes her around Pennsylvania where she uncovers, and follows, the story of a remarkable ancestor who sacrificed everything for her beliefs.
World famous supermodel Cindy Crawford takes a journey to discover her family origins. With travels to the UK and beyond, she discovers ancestors dating back to the English Civil War, and even finds a connection linking her to early European royalty!