Quiet in Class
A shocking three-part docuseries centered on the discovery of child pornography tied to an international school in Karlstad, Sweden.
Part 1: They Never Listened
Amid reports of inappropriate behavior from an employee at a school in Karlstad, Sweden, a man discovers a disturbing website of images and videos.
Part 2: A Cult-Like Culture
While students continue to report sexual harassment at the hands of the recreation director, police link online pornographic material to the school.
After a police raid ends in the recreation director's arrest, the subsequent trial reveals just how many students were affected by his crimes.