Race Tapes
Road less travelled
Can road bikers make the move to mountain biking? And vice versa? British mountain biker Tom Pidcock and Swiss cross-country cyclist Jolanda Neff give it a try.
XC racing requires total commitment and dedication, but that doesn’t mean everyone has to do it the same. Nino Schurter, Laura Stigger, Payson McElveen and Haley Batten show us how it’s done.
Freeriding meets racing as Brits Kade Edwards, a downhill MTB rider, and freerider Kaos Seagrave balance the joys of both.
It’s not all fun and games on the race circuits. Injuries, accidents and mental battles plague the sport with very little acknowledgement. Brook Macdonald and Evie Richards want to change that.