Rachael vs. Guy: Celebrity Cook-Off
Two of the world’s best-known chefs – Rachael Ray and Guy Fieri – will lead star-studded teams of amateur cooks in a fun, fast-paced culinary fight to the finish on the new Food Network series, Rachael vs. Guy Celebrity Cook-Off.