Raggs
Size
The dogs learn how to wrap different sized presents to take to a party and Trilby must solve her small flea problem.
The dogs try to learn more about Razzles so they can find her the perfect birthday present. Also: Pido pretends to be a superhero.
The dogs prepare for a visit from Pido's cousin by decorating the clubhouse in a winter theme. Also: B. Max tries to find flowers for his aunt.