Raising a F-ing Star
From the Emmy-winning producers of “RuPaul’s Drag Race” and “Million Dollar Listing,” Bravo’s classic series “Showbiz Moms & Dads” is coming to E! with all-new bigger-than-life parents of budding stars. This time around, these talented kids are not just dancers, actors, models and musicians… but are social media influencers with new content platforms with millions of followers.