Rangeen
After discovering his wife's betrayal, a straight-laced husband dives into the hidden world of paid intimacy as a twisted act of revenge. Clueless and out of his depth, he stumbles through misadventures that mix awkward hilarity with raw self-discovery - forcing him to question his notions of love, manhood, and morality.