Raw
With his life in shambles, lawyer Shane leaves London and takes a job as a kitchen assistant at his sister Jojo's place of work, a Dublin restaurant called Raw. Jojo faces troubles of her own when the police come looking for her flatmate, Eddie.
Jojo and Bobby decide to throw a homecoming party for Eddie. Tanya fires Shane after falsely accusing him of stealing from a customer, and he tells her the real reason he left London.
When Geoff gets another job offer, he threatens to leave unless he gets a pay raise. As tensions between Tanya and her husband, Mal, continue to brew, she and Shane grow closer. Meanwhile, Shane has an unexpected visitor.
When Shane's wife tracks him down, he faces some hard choices. An old rival provides an unlikely solution to Tanya and Mal's issues. Jojo decides to confess her feelings for Bobby but must deal with a difficult truth.
Geoff reaches a breaking point in his public and private affairs. Jojo takes matters into her own hands after Bobby lets Rebecca move in.
As Tanya prepares to expand the business, Mal begins to crack under the pressure, especially with the arrival of his father-in-law. Pavel confronts Geoff about his plans to leave Dublin, and Bobby's infidelity is revealed.