Real Madrid: The White Legend
A selection of never-before-seen archives and testimonials provides insight into what makes Real Madrid CF a legend in the world of European football.
Witnesses and players build a profile of Alfredo Di Stéfano and compare his third European Cup triumph with the most recent successes of the club.