Reborn
Tormented by rumors about her elder sister Qiao Bai Yu's death, teenager Qiao Qing Yu (Zhang Jing Yi) and her family move away from their village to the province's capital. However, Qing Yu still has her suspicions about what happened, and eventually teams up with her new classmate Ming Sheng (Zhou Yi Ran) to help her investigate the truth. Together, Qing Yu and Ming Sheng discover what really happened to Bai Yu, heal old family wounds... and even find love. This drama was adapted from the web novel "Huan Yu" by Qiang Yu.