Recipe Lost and Found
Classically trained chef and food anthropologist Casey Corn is on a journey to help people rediscover their lost family recipes, diving into each family's history and culture to reveal the magic behind the dish.
Grandma Taguhi's Armenian Lamb
Casey helps recreate a grandmother's sweet and smoky Armenian-style lamb with adjar, an ancient grain similar to spelt, using a traditional Armenian oven called a tonir in this celebration of Old World cooking for the modern era.
Great-Grandma's Lasagna
A highly regional dish, lasagna recipes vary widely. Casey Corn helps a recipe-seeker recreate her Great-Grandmother Antonia's magical lasagna with its many paper-thin layers of handmade pasta and a "sneaky" white sauce.