Red Bull Driftbrothers
Follow the Driftbrothers, Elias and Johannes Hountondji, on a drama-filled 2018 Drift Masters European Championship, where the pair tackle risky tracks, mechanical setbacks and tough competition.
The mother of invention
Join the Driftbrothers, Elias and Johannes Hountondji, at the 2018 Drift Masters European Championship round in Poland, where the pair tackle a risky track, mechanical woes and tough competition.
Repair and reward
After crashing in Hungary, the Driftbrothers, Elias and Johannes Hountondji, find a novel way of stretching their shortened car and test their repairs on the track in a tense race.
The rain starts to pour at the worst time in Riga, Latvia, for Driftbrothers Elias and Johannes Hountondji. With a track covered in water all they can do is give it their best. Will it be enough?
Elias and Johannes Hountondji have a little fun at home in Germany before round four in Poland, reminding them why they love the sport. Then watch as the two go head-to-head in a tight race.
It's time for Elias and Johannes Hountondji to race in their home country of Germany, where friends and family will be there to cheer them on. But having so many spectators raises the pressure.
Eli and Jo Hountondji head to Mondello Park in Ireland for the final race of the year. Though the championship is not within their grasp, the Driftbrothers want to finish the season strong.