Red Oaks Red Oaks
In the summer of 1985, 20-year-old David Meyers takes a job as a tennis pro at Red Oaks Country Club in suburban New Jersey, as his parents, girlfriend, and co-workers pull him toward a future he's increasingly unsure he wants.
David finds himself swept into a surprising hustle when he agrees to be Getty’s doubles partner for an outside-work tennis match. As David gets to know Getty’s daughter, Skye, Nash nurtures dreams of playing the stock market, and Wheeler and Misty bond over a parallel parking lesson.
David talks Barry into hiring him to film a wedding at Red Oaks. While the club comes out to celebrate, Nash squares off with a rival to impress the father of the bride, and Wheeler ponders an eccentric stranger’s business proposition.
David’s romantic plans for Karen’s birthday go awry, while Sam and Judy’s marriage counselors give them a new “empathy” drug to tap into their romantic feelings, and Misty sets Wheeler up on the world’s worst blind date.
With Red Oaks’ Independence Day party in full swing, Getty enlists David as his coach for the upcoming club tennis championship, and Wheeler catches Misty’s boyfriend in a compromising position. Meanwhile, Judy struggles with conflicted feelings for her female yoga teacher.
David is hired to film a sex tape for middle-aged swingers from the club, but the experience isn’t quite the stuff of fantasy. Meanwhile, Karen tries her hand at modeling for Barry, and Judy throws a party for the students in her real estate class, to Sam’s chagrin.