Redwood Kings
In California's cowboy country, twin brothers Ron and John Daniels lead a talented crew of craftsmen making stunning creations out of reclaimed wood. Their designs and rustic style turn up in play structures, wood carvings and incredible treehouses.
When a farmer from central California wants to create the ultimate roadside attraction for travelers, he recruits Daniels Wood Land for the project. With a tight deadline, the guys design an authentic millhouse that pays tribute to the gold rush days.