Regeneration
When journalist He Shan (Zhou Yi Ran) attends Fei Ke's (Jing Bo Ran) memorial service, she discovers she is among five strangers who each have drastically different memories of the deceased. As they share their conflicting perspectives, the group begins to unravel the enigmatic layers of Fei Ke's true identity. Their collective recollections gradually expose unexpected connections and hidden truths about the mysterious man who has brought them together. Will they ultimately be able to piece together the complete picture of who Fei Ke really was?