Regular Heroes
The COVID pandemic has drastically changed our lives. Regular Heroes highlights the selfless acts of essential workers, who risk it all to keep their communities afloat. From grocery clerks to hospital workers and teachers, these individuals remind us there is still hope when we work together to make a difference. The series will include special guest appearances by Alicia Keys and more.