Rehab Addict Rescue
Home renovator Nicole Curtis travels the country to mentor families who are overwhelmed by their own historic home renovations.
Nicole Curtis swoops in to rescue an engaged couple who find themselves in over their heads while they try to repair their water-damaged Craftsman home and plan their wedding at the same time.
A couple sends an SOS after they find themselves dealing with the unexpected growing pains of their adult children suddenly moving back to an unready nest. Nicole Curtis answers their call by helping them transform their attic space into a bedroom suite.
Musician Curtis Roach and his mother call on Nicole Curtis to show them the rehab ropes after they step in to save his grandmother's dilapidated duplex from demolition.
A Detroit couple calls on Nicole Curtis to help remodel the odd kitchen layout in their old Tudor home when renovation challenges back them into a heavily carpeted corner.
Nicole Curtis converts an empty attic space into a new bathroom for a mother-daughter duo who have been sharing a bathroom in their historic Detroit home.