Renegade Immortal
When Wang Lin unexpectedly gains the chance to walk the path of an immortal, he faces a harsh reality: his talent is mediocre at best. Despite this, the scorn of relatives, and modest origins, Wang Lin and his devoted parents hold on to hopes of greatness. Follow Wang Lin's relentless journey to overcome limitations, battling fate and hardships to ascend towards true immortality.
Wang Lin, an ordinary youth, embarks on the path of cultivation, discovering both the dangers and opportunities of the cultivation realm.
Wang Lin cultivates at Hengyue Sect, revealing his extraordinary talent and determination.
Facing powerful enemies, Wang Lin relies on his wisdom and bravery to escape danger.