Resident Evil
Welcome to New Raccoon City
While on a search mission, Jade crosses paths with a gang of scavengers; years earlier, Jade and Billie try to make a fresh start in New Raccoon City.
The Devil You Know
To elude Umbrella, Jade seeks help from an unlikely source; as Albert tries to cover for his daughters, Billie begins to exhibit troubling symptoms.
The Light
Jade helps guide a small group of survivors into the Chunnel, but terror awaits; Albert warns Umbrella about Joy's horrific side effects.
Jade and Baxter find themselves at the mercy of the Brotherhood's demented leader; teenage Jade and Billie receive distressing news about their father.
With Simon offering tech advice, Jade and Billie break into their father's laptop, where a chilling message leads them to a nightmarish discovery.
Following a shocking reunion, Jade finds her way back to her family; later, she and Amrita make a discovery.