Richman
Lee Yoo Chan (Suho) is the founder and CEO of Next In, a successful IT firm that professionals from all over the country dream of working at. However, Yoo Chan has a strange affliction: he cannot recognize faces, a fact that hinders his ability to trust people. Kim Bo Ra (Ha Yeon Soo), a college student with a remarkable memory, attends a job interview at Next In, where Yoo Chan mocks her and the other applicants remorselessly. But Yoo Chan is forced to eat his words when his firm needs to hire an employee with a photographic memory. Bo Ra takes the job, and slowly draws closer to Yoo Chan. But will his face blindness get in the way of their developing relationship? This 2018 South Korean drama was directed by Min Doo Shik, based on the hit 2012 Japanese series of the same name.
Yoo Chan is the CEO of the company "Next In". Bo Ra, looking for a job, attends a job fair of his company where Yoo Chan doesn't stop insulting the attendees.
Yoo Chan hires Bo Ra as a team leader of the security department despite her still being a college student.
Yoo Chan decides to go out with Tae Ra. Bo Ra gives the exact same tie to Yoo Chan and Tae Ju.