When a local farmer is found dead, Ridley is called on by his ex-colleague and newly promoted DI Carol Farman to assist on a missing persons case that remains unsolved after 13 years.
When the body of a young woman is found buried in a shallow grave on a bleak Pennine moorland, Carol calls in Ridley to assist with the case. But the victim was not all she seemed to be. Ridley discovers she was leading a secret double life.
Ridley discovers the victim was leading a secret double life. In order to solve the mystery of Gabriela's true origins, Ridley needs to track down her killer, and finally lay her to rest.
After a chance encounter with jazz singer Eve Marbury, Ridley agrees to help find Eve’s brother Luke, missing for forty years.