Riot Police
A riot squad becomes entangled in a violent web of power and betrayal due to an eviction that spirals out of control.
A brigade of six riot police officers is sent to carry out an eviction in the center of Madrid but the situation gets out of control.
After the arraignment, Álex asks his uncle for help, who contacts Revilla, a former police officer who goes where the law cannot.
While the Riot Police pay the consequences of their deal with Revilla, Laia collaborates with the special investigation commission.