Riptide
Alison Weston's dreamy life falls apart when her new husband Sean disappears during a morning surf. Police presume that he drowned, but Alison isn't sure what to believe. Her instincts are right - something very sinister has happened.
Alison learns that Ethan argued with Sean on the morning of his disappearance. As police launch an investigation, Ethan, Michael, and Logan all appear to be persons of interest. However, Sean's true killer is someone even closer to home.
Still wrestling with her grief, Alison begins to confront the reality of a life without Sean. Blind to Dan's manipulations, Alison continues to place her trust in him. Meanwhile, Dan goes to drastic efforts to frame Michael.
Alison's haunted by the image of Michael murdering Sean, and Dan comforts her through the pain he orchestrated. Hannah searches for proof her missing father is innocent, and Dan makes his move to win Alison. Will she find her way out of his trap?