Rivers of Fire
As a devastating wildfire rages on, two rival law enforcement brothers must join forces to hunt down the killer behind a string of brutal murders.
A wildfire uncovers a burnt corpse, forcing two rival brothers to investigate and track a photographer obsessed with fire.