Road to Arcadia
Pablo has rebuilt his life in Arcadia, but his happiness rests on a fragile web of secrets and lies that is about to come crashing down.
Irene suspects Pablo might be a killer, but he has bigger problems; Valeria, clouded by judgment, holds her fate in Pablo's hands.
Valeria starts to believe Pablo, and that makes her dangerous; Gael is on his way, and this time, he’s not leaving any loose ends.
Fifteen years later, the family comes together again; the fate of Pablo and Valeria remains unclear.