Robert Kirkman's Secret History of Comics Robert Kirkman's Secret History of Comics
The Mighty Misfits Who Made Marvel
Jack Kirby and Stan Lee invented Marvel's most beloved characters. But was it Kirby's artwork or Lee's bravado and writing that started a revolution?
As comic books became popular and male superheroes rose to stardom, one man created a feminist superhero inspired by both his wife and his mistress.
Explores how the 9/11 terrorist attacks in New York fundamentally changed how comic books are written and superheroes are portrayed.
Seven renegade artists shock the comic-book industry by starting their own company, Image Comics, to rival giants Marvel and DC.