RoboCop: Prime Directives
The OCP, teetering on the brink of bankruptcy, is taken over by a scheming executive; RoboCop and RoboCable work together to save Delta City.
After the death of John Cable, Alex Murphy is plagued by haunting memories and seeks answers. Meanwhile, a new Robocop is created and goes after Murphy for crimes he didn't commit.
David Kaydick, an insane ex-OCP employee, forces John Cable to help him obtain the Legion virus, which will threaten the human race. Meanwhile, System Support are closing in on Robocop.