From rust buckets to rare tribute cars, the Christmas Automotive crew knows all the tricks to restoring classic cars, getting them running and helping clients satisfy their need for speed.
Rustbelt Galaxie
Tommy and Steve set out to re-build a 64 Ford Galaxie, which will be passed down from father to son. Chuck and Andy buy a 69 Dodge Coronet Convertible, with the intentions of turning it into a tribute to the super rare Dodge Coronet Convertible R/T.
The owner of a rare 1970 Plymouth Superbird comes to Christmas Auto. He needs Tommy's help to take down his long time rival in a head to head, Superbird vs Superbird race. Chuck and Andy attempt to bring a drag car that's in a million pieces back to life.
Tommy agrees to find and rebuild a 68 Mustang Fastback GT to make a client's dream come true. And when a 1971 Maverick comes at the shop, he can't resist helping out a true American Hero. The guys talk Tommy into rebuilding an old ice cream truck.
Tommy's dad visits the shop to have work done on his 1969 Plymouth Barracuda. Tommy will do it for free but first, his dad must agree to a friendly wager. Andy and Chuck get themselves in a heap of trouble when they agree to restore a 1956 Ford Short Bed.