Rock Is a Lady's Modesty
Lilisa wants absolutely nothing to do with Otoha anymore. Unfortunately for her, that's easier said than done since the drummer refuses to leave her alone.
Lilisa's love of rock roars back to life during a jam session. She may pretend otherwise, but once unleashed, her repressed spirit will not back down without a fight.
Alice despises her new sister and mother and is determined to drive them out of her home. Meanwhile, Lilisa and Otoha start their search for new band members.
Lilisa and Otoha vow to wipe that cocky grin straight off Jun's stupid face with a performance to remember! Little do they know, however, that Alice is in the audience.