Rock Solid Builds
In Newfoundland, third-generation builder Randy Spracklin and his team battle the island's rugged terrain and notoriously harsh weather to pull off historic renovations and jaw-dropping builds.
Beauty Home Ugly Stick
With another harsh winter on the way, the team splits up to cover two mega jobs in postcard-perfect Brigus; an ambitious rebuild stalls when one of the beams doesn't measure up, and a 200-year-old home reveals historic secrets hidden under the floor.
3-25-2021 - LONG MAY YOUR BIG JIB DRAW - The team is in a hurry to jump-start the renovation of a 100-year-old barn before the historic building is lost forever. And, on a challenging land-and-sea job, Randy calls in a massive crane and dive crew to install a floating dock.