Roda de Fogo
Roda de Fogo is a Brazilian telenovela produced and broadcast by Rede Globo. It premiered on 25 August 1986 and ended on 20 March 1987, with a total of 179 episodes. It's the thirty sixth "novela das oito" to be aired on the timeslot. It is created by Lauro César Muniz and directed by Dennis Carvalho.