Roller Jam
Qualifier Round 1: Smells Like Team Spirit
The first five teams kick off the competition as Terrell Ferguson, Johnny Weir and Pepa critique their routines for technique and creativity.
Michelle Williams from Destiny’s Child joins the judging panel as five more teams attempt to prove that their skills are worthy of the next round.
The eight remaining skate crews are paired off for four head-to-head battles before an elimi-skate sends three teams home.
When the teams are challenged to have all members airborne at the same time, an unexpected injury threatens one crew's future in the competition.
Jazzercise legend Judi Sheppard and platinum artist Debbie Gibson help usher in the 80s -- but another injury threatens a crew’s place in the final.