Romantic City
Four adventurous friends - Jeong Jinwoon, An Woo Yeon, Kim Sang Kyun, and Kim Guk Hun - embark on a journey to explore lesser-known cities around the world, seeking out hidden romantic destinations beyond the typical tourist spots. Traveling together, they discover unique local cultures, indulge in regional cuisines, and uncover the secret charms of each city they visit. As they step away from their everyday lives, the group experiences the excitement of unexpected adventures and finds joy in exploring the world's overlooked urban treasures. This is a 2022 South Korean travel variety show that celebrates the unexpected romance of global cities.