Rookie Cops Rookie Cops
A coming-of-age story that captures the challenges, spirit and passion of youth as two students at the Korean National Police University experience life’s charms and traumas while trying to become full-fledged cops. From bridging generation gaps with harmony, to finding their own romance on campus, two very different students work to achieve their dreams and aspirations in the line of duty.
Eunkang decides to stay at school and accepts a blind date to find a new love with fresh emotions.