Room Crashers
What was once a chaotic bedroom is now turned into a luxury indoor/outdoor bedroom retreat.
A dark paneled family room is transformed with new ceiling, new floor, and bright colors.
A recording studio is transformed with cork faced isolation booth and three-dimensional wall art.
A blank, divided room is opened up and given new life with the addition of faux beams, a custom barn door, limestone fireplace tiles, hardwood floors, and a painted television frame.