Room to Improve
Each project Dermot has selected concentrates on substantial life and home changes within a tight budget. With budgets tight and clients' expectations high, Dermot will be obliged to expand his role as perfectionist designer to include mediation, builder wrangling and some extremely delicate diplomacy.