Rules of the Game
Months earlier, Maya begins digging into the company's toxic work culture and uncovers an accidental yet mysterious death from 10 years ago. Sam is tasked with shutting down Maya's investigation but starts to question her own culpability.
While the police circle in on a suspect, Sam tries to pretend everything is normal even as she wrestles with a moral dilemma. Confronted with Maya's shocking findings, Sam must decide whether to pick up where her HR director left off.