Running Wilde
Steve Wilde has never performed a selfless act. But why should he? He's rich! The son of an oil tycoon, Steve hasn't had to work a day in his life and has always gotten everything he's wanted with one exception: the love of Emmy.
Steve sets out to prove to Emmy he can be less extravagant by throwing an environmentally friendly soiree.