RuPaul's Drag Race Global All Stars
RuPaul invites 12 of the world's best ever Drag Race Queens to come together to compete in a series of hilarious and glamourous challenges. But only one Queen will get to wear the crown in this, the first ever, season of Drag Race Global Allstars.