RuPaul's Secret Celebrity Drag Race
Three new stars strut their way from Tinseltown to the main stage of "RuPaul's Celebrity Drag Race" to perform in a musical inspired by the cult classic "9 to 5". Alyssa Edwards, Trinity the Tuck and Asia O'Hara guest star.
Part three of the fabulous four part special event brings three new stars to the main stage for some laughs as they turn up the heat roasting none other than Mama Ru herself. Bob the Drag Queen, Kim Chi and Nina West guest star.
In this conclusion to the four part special event, three new celebrities step inside the workroom to form a fierce glam rock-inspired pop group sensation. Alyssa Edwards, Monique Heart and Vanessa Vangie Mateo guest star.