Secret Celebrity Edition #102
S1, E2: Three new stars strut their way from Tinseltown to the main stage of "RuPaul's Celebrity Drag Race" to perform in a musical inspired by the cult classic "9 to 5". Alyssa Edwards, Trinity the Tuck and Asia O'Hara guest star.