It's 5 O'Clock Somewhere
S1, E6: There's turbulance ahead as the remaining 9 Queens attempt to impress the judges with elegant cocktail hour runway looks. But our International Glamazons face a bumpy ride when RuPaul reveals a shocking plot twist.