Rutherford Falls Rutherford Falls
Two lifelong best friends, Nathan Rutherford and Reagan Wells, find themselves at a crossroads -- quite literally -- when their sleepy town gets an unexpected wake-up call.
Nathan seeks guidance from his old college history professor. Reagan agrees to join Terry as he tries to win over members of their Tribal Council.
Nathan leaves Reagan in charge of the museum and heads out of town to reconnect with his family.