Sacha
Anne Dupraz, respected prosecutor, is in police custody. While she admits her guilt, she seems unable to explain her act. Carla Meier, recently arrived in Geneva, is called in to investigate. Why is Anne willing to sacrifice her career and her freedom? Can Carla unravel the threads of the past? From Walter Presents, in French with English subtitles.