Sadie Sparks
Sadie finds a magician's hat and meets its tenant, Gilbert, a magical bunny and assistant to the most famous wizards throughout history.
The Need For Speed
When Sadie accidentally puts an acceleration spell on Teepee, his stellar athletic performance lands him a spot on the school track team.
Sadie and Gilbert pour a potion down the drain of the science lab; when the potion ends up in the school water tank, the students are transformed into zombies.
Sam invites Sadie to a barbecue party by the lake, but has a few conditions on how she must behave; Sadie can't go to the party until she cleans her room.