SAIYUKI RELOAD -ZEROIN-
To save humanity from violent slaughter, Kanzeon Bosatsu sends Son Goku, Genjo Sanzo, Sha Gojyo, and Cho Hakkai to the west in order to prevent the monstrous Gyumaoh from rising once again.